Lamine Diş

Lamine olarak da adlandırılan ve yaprak porselen anlamını taşıyan lamine diş estetiği tamamen kozmetik görünüşünüz ile ilgili uygulanan tedavi yöntemleri kapsamında yer almaktadır. Kişinin olumsuz bir yönde görünüşünü etkileyen diş bozuklukları üzerine uygulanabilen kozmetik çözüm sayesinde birçok kişi kendine olan özgüvenini tekrar kazanabilmektedir. Lamine diş tedavilerini tercih eden kişiler genellikle estetik açıdan ön diş problemleri yaşayanlar üzerinde uygulanan bir tekniği kapsıyor. Teknik kapsamında porselenden mal edilen ve hazırlanarak elde edilen tabakanın diş ön kısımlarına entegre edilen çözümdür. Yeterlilik derecesi sadece ön dişlerdeki estetiğin iyileştirilmesi değil, aynı zamanda bu ön dişlerin işlevlerinde de pozitif etki yaratması üzerine olmaktadır.

Hangi Durumlarda Lamine Tedavisi Uygulanmalıdır?

Uygulama dahilinde olan lamine tedavisi renk değişikliği görülen dişlerde ve belirli ileri dereceye kadar şekil düzeltmeleri üzerine uygulanabilinmektedir. Diş beyazlatma ve renklenmelerde sonuç alınamayan kişilerde bulunan ileri dereceye sahip kırık ve aşınmış dişler, antibiyotik, flor, lekelerde oluşan kalıtsal yapılar, ayrık dişler, çapraşık ve eğri dişler gibi durumlarda uygulanmaktadır. Bu tür uygulamalar üzerine uygun görülen kozmetik alternatifleri kapsayan lamine diş tedavileri aşamalar halinde kişiye uygulanabilmektedir.

Lamine Dişler Dayanıklı Mıdır?

Lamine diş tedavisi sonrasında ağız bakım metotlarınızı düzenli olarak devam ettirdiğiniz sürece sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz. Bunun nedeni ise Adeziv adı verilen sisteme dayalı olarak ve bu sistemden daha üstün bir tabaka seviyesine sahip porselen yapıdan imal edilmesi üzerinedir. Aşınma, kırılma ve lekelenmelere karşı oldukça güçlü ve dirençli bir yapıda olmaktadırlar. Bu diş tedavi yapılarının daha uzun sürmesine adına sürekli olarak diş ve ağız bakımlarınızı yaptırmanız gerekmektedir. Öte yandan sert gıdalar, tırnak yemek ve benzeri kötü alışkanlarınızdan uzak durmanız gerekmektedir.

Lamine Diş Tedavisinin Avantajları

Sağlıklı ve doğal bir diş görünümüne kavuşabilmek için kısa süreli müdahalelerle sahip olabilirsiniz.
Diş üzerinde uygulama esnasında tırnak genişliğinde bir yuva açılarak yapıldığından estetik görünümde bir sorun oluşmamaktadır.

bostanlı lamine diş

karşıyaka lamine diş

Lamine tedavilerinde dayanıklı, bozulmayan ve aynı zamanda sağlam yapıda olmasını sağlayan malzemeler bulunmaktadır. Bu nedenle dişleriniz daha kuvvetli ve bir direnç halinde işlevsellik durumunda olacaktır.
Diş yapınız bozulmaksızın tedavi başarılı ile gerçekleşmektedir. Öte yandan sadece onarım gerektiren dişlerde çok daha kısa süreli uygulamalar mevcuttur.
Laboratuar aşamasında uygulanan tedavinin süreci ortalama 3 ila 4 gün arasında sürmektedir. Fakat buna ek olarak gülüş estetiğine dayalı olarak gülüşlerde problem yaşanacak durumlar olur ise bu süreç 4 haftaya kadar uzayan tedaviyi kapsayabiliyor.